Avstrija je že dolga leta eden najpomembnejših tujih trgov za blagovno znamko Delamaris, ki s svojimi kakovostnimi ribjimi izdelki že od leta 1879 ohranja tradicijo in zaupanje potrošnikov doma in v tujini. Danes Delamaris na avstrijski trg izvozi več kot 20% svojih izdelkov, s čimer ta predstavlja ključni steber izvozne strategije podjetja.
Povezanost z Avstrijo ni le poslovna, temveč tudi simbol zaupanja, ki temelji na dolgoletni tradiciji, kakovosti in skupnih vrednotah. Delamaris ostaja ambasador slovenske prehranske odličnosti – z okusi, ki povezujejo ljudi od Jadrana do Alp.
Obisk avstrijske delegacije
V petek 17. oktobra, je podjetje Delamaris v sodelovanju z Avstrijskim veleposlaništvom gostilo delegacijo Združenja trgovcev z agroživili iz Salzburga. Obisk je potekal v okviru njihovega strokovnega študijskega potovanja po Sloveniji, katerega cilj je bil spoznavanje domače prehranske industrije in izmenjava dobrih praks.
Člani delegacije so si ogledali sodobne proizvodne obrate podjetja, se seznanili z dolgoletno tradicijo znamke in pohvalili kakovost izdelkov ter zavezanost trajnostnim pristopom.

Obisk je bil pomemben korak k nadaljnjemu utrjevanju gospodarskih in partnerskih vezi med Avstrijo in Slovenijo ter potrjuje, da Delamaris ostaja prepoznan ambasador slovenske prehranske odličnosti tudi v tujini.
Avstrijski trg – prvi in najmočnejši zunanji partner
Izdelki Delamaris so prisotni v celotnem avstrijskem maloprodajnem in veleprodajnem sektorju, kjer so si z leti pridobili status zanesljivega partnerja trgovcev in prepoznavnost med potrošniki. »Ponosni smo, da smo se v Avstriji uveljavili kot zaupanja vredna blagovna znamka, ki združuje tradicijo, kakovost in okus,« pravi Špela Žitko, direktorica marketinga v skupini Pivka – Delamaris.
Po podatkih Nielsen Delamaris trenutno zaseda 65% tržni delež v segmentu skuše, kar pomeni več kot 4,4 milijona prodanih konzerv letno. Prodaja ribjih konzerv s skušo se je v zadnjem letu povečala za 12 %, pri čemer Delamaris ohranja močno vodilno pozicijo v kategoriji in nadaljuje trend rasti ter utrjevanja zaupanja potrošnikov.
Uspeh potrjuje prepoznavnost blagovne znamke, kakovost izdelkov in dosledno vlaganje v inovacije in razvoj novih okusov, ki sledijo sodobnim prehranskim trendom.




Okusi, ki osvajajo Avstrijce
Med najbolje prodajanimi izdelki v Avstriji izstopajo skuša Provencale – priljubljen recept s sedmimi vrstami zelenjave in bogato paradižnikovo omako, ki predstavlja kar 35 % celotnega prodajnega portfelja blagovne znamke. Ponudba vključuje tudi štiri različice skuše z zelenjavo ter štiri okuse filetov skuše v olivnem olju, sončničnem olju, v olju z dodano limono in fileti skuše z dodanim čilijem, ki potrjujejo, da Delamaris že generacije pozna okus svojih potrošnikov.
Vsi izdelki so pripravljeni brez glutena in brez konzervansov, kar dodatno krepi zaupanje kupcev, ki iščejo zdrave in varne prehranske izbire.
