Gospodarska zbornica Slovenije, OE Postojna, je v okviru Gospodarskega foruma gostila predsednika uprave, mag. Janeza Rebca, ki obeležuje 20 let dela na najvišji vodstveni poziciji družbe. Intervju odpira vpogled v izzive in uspehe podjetništva in živilske panoge.
Intervju s prvim možem skupine Pivka – Delamaris
Mag. Janez Rebec je v pogovoru z voditeljico foruma Marjano Grčam predstavil zgodbe, izkušnje in poglede na kmetijstvo in gospodarstvo, trg, konkurenčnost, produktivnost, inovativnost, vodenje podjetja, kadre, gospodarsko politiko ter ob tem izpostavil ključne priložnosti, ki jih je potrebno zaznati na uspešni podjetniški poti.
Inovacije, odprtost za spremembe in povezovanje lahko prinesejo uspeh na dolgi rok, je izpostavil prvi mož skupine Pivka – Delamaris.
Gospodarskega foruma so se udeležili menedžerji in bodoči podjetniki v živo ali preko spleta.
Tovrstni dogodki so dragoceni, saj omogočajo deljenje mnenj in dobrih praks. Tako so poleg podjetnikov na dogodku sodelovali tudi bodoči podjetniki programa PONI iz Obalno-kraške, Primorsko-notranjske in Savinjske regije.
Projekt PONI je model podjetniškega usposabljanja, v okviru katerega potencialni podjetniki v štirih mesecih razvijejo in uresničijo svojo podjetniško idejo. To dosežejo s celovitim programom podjetniških usposabljanj, mentorstvom in vsestransko podporo udeležencem pri realizaciji njihovih poslovnih zamisli. Veseli nas, da lahko podpiramo tovrstne zgodbe, kot sta primera dobrih praks podjetij Pivka Perutninarstvo in Delamaris, pod vodstvom predsednika uprave, mag. Janeza Rebca.
Voditeljica pogovora Marjana Grčman in predsednik uprave skupine Pivka – Delamaris – mag. Janez Rebec, 2025
Pogovor je vodila Marjana Grčman. Dogodek je zaključila pogostitev s piščančjimi in ribjimi jedmi, ki jih je pripravila Polona Česnik Novak.
Pogovor bo mogoče poslušati v okviru podkastov GZS Slovenija.
Več na strani Gospodarski forum
Iztočnice pogovora:
- Kako težko je voditi tak konglomerat?
- Kaj postavlja skupino Pivka – Delamaris na mesto ene vodilnih živilskih družb v Sloveniji?
- Kje je skupina Pivka – Delamaris v trajnostni pridelavi hrane?
- Koliko antibiotikov je še v uporabi?
- Katere so največje ovire v panogi?
- Kako se še lahko dvigne pregovorno nizka dodana vrednost v panogi?
- Kateri produkt je paradni konj skupine Pivka – Delamaris?
- Kakšni so trendi v prehrambni industriji?
- Kaj je bil ključni cilj prevzema Delamarisa?
- Koliko je še sodelovanja z lokalnim gospodarstvom?
- Kako težko je z lastnimi blagovnimi znamkami priti na police veletrgovcev?
- Kakšna je relacija med prodajo lastnih in tujih blagovnih znamk?
- Koliko je še prostora za širitev na nove trge?
- Kje so še priložnosti za razvoj?